sobota, 3 lutego 2018

Święta tuż, tuż...:)

W tym roku zamierzam się zmobilizować i kartki świąteczne robić już od stycznia. Nie wiem czy wytrwam i czy starczy mi czasu ale chciałabym brać udział w dwóch zabawach... A mianowicie...
Na rogatym blogu liftować co miesiąc kartkę... I tak oto lift mi wyszedł...



Dawno tego nie robiłam, a nie jest to najłatwiejsza rzecz... Starałam się przynajmniej zachować pewien układ kartki i choćby w szczątkowy sposób wianek... A liftowałam kartkę Inki - o taką...

kartka do liftu inka

Oraz na blogu Uli interpretować mapki... Ta w tym miesiącu wygląda tak...
A moja wersja jest taka...




7 komentarzy:

  1. Kartki piękne, a ta dla Uli to po prostu miodzio!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki świetne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki :) Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! :) Bardzo podoba mi się druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej imienniczko moja :) miło Cię widzieć w rogatych liftach! Pierniczkowa wersja mojej kartki z wiankiem jak najbardziej się udała, a druga ma przecudnie dopasowane kolorki - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolorystyka i dobre motywy do liftu ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.