poniedziałek, 25 stycznia 2016

Zabawa w ciepło-zimno...

Oprócz kartek na tegoroczne święto Dziadków zrobiłam jeszcze dla każdego mały blejtram ze zdjęciami wnuczek, a żeby nie było nudno, że to tylko zdjęcia, do każdego dodałam ich odbite na papierze łapki i wkomponowałam w obraz... Zrobiłam dwa, i choć łapki odbite są w jednym kolorze - niebieskim, to jeden z blejtramów wyszedł w ciepłej, a drugi w zimnej tonacji...
To w ciepłej wyszło tak...


 A tutaj zimna...



Oba zrobione przy użyciu masek i pasty strukturalnej, mgiełek i farb akrylowych oraz duuużej ilości ścinków różnych kolekcji papierów - w tym Studia 75 Sunshine Love i TricksArt...
Blejtramik w zimnej tonacji - o ten..
 posyłam na wyzwanie blogu Scrap Ścinki - Jestem oszczędna, skrawkuję! - dowolna praca skrawkowa...

oraz wyzwanie Przydasi Pasjonaty - Ulubiony Przydaś - u mnie to taśma washi i tekturka...

2 komentarze:

  1. Pięknie:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przydasie Pasjonaty, powodzenia!
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tymi rączkami - my odbijamy w masie solnej ;) - dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Ścinki Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.