środa, 15 października 2014

Po warsztatach...

W sobotę miałam niezwykłą przyjemność uczestniczyć części warsztatów prowadzonych przez Rudlis - zależało mi bardzo na tych właśnie zajęciach bo moja wiedza o embosingu jest dość, hmm... ograniczona. Ciągnie mnie do tego, więc takiej okazji zmarnować nie mogłam. Zrobiłyśmy dwie kartki w całości na papierach UHK Gallery i z pomocą masek i tekturek z Wycinanki, no i obowiązkowo z embosingiem:)...
Świąteczną...

I okolicznościową...
Drugą, już po warsztatach, ozdobiłam wykrojnikiem Rosy Owl...

I na wyzwanie właśnie Rosy Owl chciałam wysłać drugą kartkę...

1 komentarz:

  1. piękne karteczki, obie. Też bym chciała wziać udział w takich warsztatach
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.